1403-01-03 18:45
387
0
89265
فرمانده سپاه گرگان مطرح کرد:

گروه‌های جهادی در صف اول تحقق شعار سال

فرمانده سپاه گرگان از فعالیت ۲۰۰ گروه جهادی در این شهرستان خبر داد و گفت: گروه‌های جهادی در صف اول تحقق شعار سال قرار دارند.

محمود علیخانی با تبریک دو عید رمضان و نوروز در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» اظهار کرد: گروه‌های جهادی در صف اول تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» هستند و بالغ بر ۲۰۰ گروه جهادی در عرصه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، تبیینی و. . در حال خدمت‌رسانی هستند.

وی تصریح کرد: از بین ۲۰۰ گروه جهادی که در سطح شهرستان گرگان داریم تعداد ۵۰ الی ۷۰ گروه به صورت ویژه در ایام نوروز و رمضان در عرصه‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

فرمانده سپاه گرگان از مرمت و تعمیر سه خانه محروم در گرگان خبر داد و تصریح کرد: در ایام نوروز، سه خانه محروم و یک سرویس بهداشتی و حمام را مرمت و تعمیر کردیم و همچنین نقاشی یک مدرسه در ایام مبارک رمضان در دست اقدام است.

علیخانی با تاکید بر اینکه گروه‌های جهادی با جان و دل پای کار انقلاب ایستادند، افزود: شعار گروه‌های جهادی «مردم برای مردم پای کار می‌آیند» و این عزیزان با تمام وجود در راستای حل مشکلات مردم چه در بحث معیشتی چه در بحث مسکن جانانه پای کار هستند.

فرمانده سپاه گرگان خاطرنشان کرد: سال گذشته ۹۰ کارگاه خرد خانگی و بنگاه زودبازده خانگی را تاسیس کردیم و بنا داریم با توجه به شعار سال که توسط مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی» به عنوان سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شد امسال این عدد را با راندمان بالاتری محقق کنیم.

علیخانی با تاکید بر اینکه مردم همراه با مسئولان برای تحقق شعار سال همراهی کنند، گفت: تحقق شعار سال، مشارکت مردم را می‌طلبد همان‌گونه که مردم محور اصلی در شکل‌گیری، پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی هستند جهش تولید نیز مشارکت مردم را می‌طلبد.

خبرنگار: سمیرا رجبی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.